Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta: |
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również
|
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu |
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy |
W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowegoWideoczat z tłumaczem języka migowego |
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta |
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na . Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.Zadaj pytanie TIP |
W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta
Chcesz złożyć skargę lub wniosek?jak to zrobić krok po krokuPamiętaj! Nie możesz złożyc skargi lub wniosku przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.Skargi Wnioski |